Har kommit hem!


Hej Hej bloggen och alla läsaren :D  Nu kom jag nyss hem i från Stallet. Jag skötte Pärlan! I dag har Den varit en Bra dag Fast tre Höljd pungter. Mitt marsvin Tim har kommit hem, alltid en Höjdpungt att vara med Pärlan! Kommer saka henne som fan under helgen. Jag kan ju inte sköta henne efter som att vi klassen ska åka på klass resa så det blir inte så det blir Förmodligen inte upopdatering. Joo innan jag går här i från Sen när jag kommer hem, Och den sista Höjd pungten som inte är den sista! men iallafall. Att vara med Bästavännerna ♥


Seriöst! Måste Äta :P  hej då!

Kommentarer
Postat av: simonee

Vad myysigt med hästar :D

2010-05-19 @ 17:27:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0