BODABORG!!!

Hej hej mina läsaren. Jag är super trött men här kommer det lite!
I förr går börgar vi med. I fredags så sov jag och Alicia hemma hoss Yasse. Så kollad evi på Andar finns dom jag var tyyp as rädd fast det var as spännande. Sen i lördags så gick vi upp 06.00 eller jag iallafall! Dom andra gick upp  06.30. Sen så fixade vi oss och vid 07.40 så gick vi tillskolan och mötte hela klassen. Lycka åkte i Linneas bil eller det var bara Katta som inte åkta med dom sen så Åkte jag Elli Katta (kattas pappa) och Nilla i Kattas pappas bil. Vi hade kul. Sedan så Åkte vi till Bodaborg. Där var jag i gruppen Yasse och madde. Vi hette tyyp Måsart elelr någongting. Kommer inte i håg. Efter alla Banor så Åkte vi till Bodaborgs Campen. Där börgade allt Det roliga. Vi badade i havet vi Grillade och vi hade det as mysigt. Sen så gick vi tyill det ` Läskiga` huset. Där berättade En kille en Historia  som handlade om huset. Det var Faktiskt läsktigt så jag gick inte spök rundan eller spökvinden.Sen när ´det var Lägg dax så låg jag och Smsade ♥.  Sen vaknade jag upp och var skit förkyld. så Grattade vi Klara som fyller 13 idag.  Men sen så Åt vi Fruckost och sen börgade det Rengna. Så gick vi och Packade. När vi åkte hem så messade jag och då åkte jag med Mandis Nilla och Katta! Jag har haft en kul helg Älksssskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0